De ce este important landing page-ul și cum îl creezi
Ce este un landing page și de ce să-l creați pentru site-ul dvs.?
Dacă există un lucru pe care îl poți face pentru a-ți crește semnificativ ROI-ul atunci când investești în marketing, este cu siguranță landing page-ul.
Ce este un landing page?
Landing page-ul este o pagină de destinație. O pagină de destinație este o pagină web care vă permite să cereți informații de la un vizitator, printr-un formular.
Așa cum puteți vedea în diagrama de mai jos, landing page-urile sunt utilizate în faza de conversie, adică atunci când vizitatorii site-ului ne oferă informațiile lor, putem să le profilăm.
De ce sunt atât de importante landing page-urile?
Deoarece direcționarea traficului provenit din publicitate, e-mail sau social media către HomePage este o pierdere de timp! În schimb, dacă deviați fluxul de trafic către un landing page, puteți crește probabilitatea de conversie!
Vă voi da un exemplu: imaginați-vă că aveți un anunț Google AdWords pentru unul dintre cele mai bune cuvinte cheie „Cele mai bune produse din lume”. Dacă un utilizator face click pe el și ajunge în HomePage, ce ar trebui să facă? Cel mai probabil ar părăsi pagina imediat!
Dacă, în schimb, face click pe anunț și e direcționat către un landing page care îi arată că produsele dvs. sunt de fapt cele mai bune din lume și că poate descărca un ghid gratuit cu privire la prețurile produselor, va ști cu siguranță ce să facă și va fi mai înclinat să completeze formularul.
Acum înțelegeți de ce este atât de important să creați un landing page?
Iată 5 pași simpli pentru a face landing page-uri de succes:
Cum să faci un landing page mai eficient?
1. Limitați navigarea
Ai depus atât de mult efort pentru a-ți aduce traficul vizat într-un anumit landing page: presupun că nu vrei să ocolească site-ul chiar acum!
În această etapă nu trebuie să încurci oamenii! Limitați numărul de ieșiri din landing page, astfel încât vizitatorii să se concentreze pe completarea formularului. Un lucru fundamental pentru a face acest lucru, valabil doar pentru landing page, este să ascundeți bara și comenzile de navigare ale site-ului web.
2. Oferiți valoare
Evident, un vizitator nu va completa niciodată un formular dacă nu îi dați o ofertă care să merite. Pe landing page-uri trebuie să oferiți întotdeauna conținut de calitate, cum ar fi:
Ghiduri gratuite, „broșuri” în format ebook, care ghidează, informează și îi instruiesc pe cei care le descarcă sau le citesc. Consultați, de exemplu, un ghid de marketing pentru începători.
Videoclipuri, fișiere multimedia care vizează întotdeauna educarea și ghidarea, de exemplu tutorialele.
Consiliere, adică o analiză a site-ului, pentru a forma o imagine pozitivă de ansamblu a site-ului și de a face utilizatorul conștient de beneficiile acestuia.
Ca să atragi mai mulți vizitatori să completeze formularul:
- Trebuie să fie un conținut educativ.
- Trebuie să fie un conținut util.
- Trebuie să fie un conținut de calitate.
- Utilizatorul trebuie să facă click doar pe “trimite”, iar de acolo va fi redirecționat către o pagină de mulțumire de unde poate descărca conținutul promis.
3. Activați distribuirea
Pentru a ajunge la un public și mai larg decât cel propus: adăugați opțiunea de a partaja link-ul pe landing page pentru a încuraja vizitatorii site-ului să împărtășească conținutul dvs. cu publicul lor.
4. Fiți sintetic
Prea multe cuvinte sufocă. Cu cât landing page-urile și formularele sunt mai lungi, cu atât veți plictisi și obosi vizitatorii. Păstrați formularul scurt și simplu, iar rata de conversie va crește!
Trebuie să învățați cum să scrieți un text convingător pentru a optimiza pagina.
5. Testați, analizați, testați din nou
Nu există nicio rețetă magică pentru crearea landing page-urilor, care să se aplice pe toate site-urile: trebuie să vedeți ce landing page se potrivește cel mai bine pentru dvs. Alegeți un instrument de creare a acestora care vă permite să creați și să testați mai multe pagini de destinație și să vedeți care funcționează cel mai bine.
Datorită acestor tehnici și software-ului HubSpot, landing page-urile convertesc până la 25% din persoanele care le vizitează. HubSpot este cel mai bun software pentru crearea de pagini web, dar și pentru automatizarea marketingului și pentru a avea grijă de toate strategiile dvs. de marketing.
Vreți să mergeți direct la țintă? Sau aveți landing page-uri care convertesc puțin și doriți să le îmbunătățiți?
Soluția este aici! Avem o echipă profesionistă care vă poate ajuta cu landing page-urile site-ului dvs.! Faceți click aici pentru a intra în contact cu ei imediat!