Google My Business: cum funcționează și de ce e important
Ce este Google My Business?
Google My Business este un instrument gratuit (și excepțional) care oferă persoanelor ce dețin un business posibilitatea de a gestiona afacerea online pe site-urile Google: Căutare Google și Google Maps. Vă permite să creați, să verificați și să modificați contul afacerii dvs. pe Google, fără a fi nevoie să faceți vreo modificare pe site-ul dvs. web sau să implementați o strategie de optimizare a motorului de căutare.
Google a dezvoltat instrumentul Google My Business pentru a simplifica accesul utilizatorilor la informațiile de care au nevoie, rapid și intuitiv. Adresa, orele de deschidere și informațiile de contact ale afacerii dvs. vor apărea în cartea de vizită Google My Business, fără ca cineva să fie nevoit să facă click pe site-ul dvs. și să caute. Pur și simplu, permite potențialilor clienți să vă găsească și să vă contacteze mai ușor.
Ca antreprenor, este posibil să aveți mai multe activități care necesită atenția dvs. online: site-ul dvs. web, pagina dvs. de Facebook, Instagram, Twitter … și lista continuă.
Știu, vă gândiți că este doar un alt cont pe care trebuie să-l țineți minte, dar … După ce ați terminat de citit, vă promitem că vă veți răzgândi! 😉
Cât de important este Google My Business?
Google a anunțat oficial și a explicat acest instrument în 11 iunie 2014:
“Orice afacere are o componentă esențială: clienții.Ei sunt cei care fac ca o companie să crească, iar pasiunea lor pentru produsele dvs. face ca experiența de a conduce o afacere să fie plină de satisfacții.Pentru mulți antreprenori, clienții sunt mai mult decât simpli patroni: sunt susținători și prieteni. Cu alte cuvinte, oamenii care contează cu adevărat.Datorită internetului, tot mai multe companii se conectează cu noi clienți în fiecare zi.Găsirea unei clientele loiale poate fi însă dificilă și consumatoare de timp.Am dori să se schimbe lucrurile. De aceea, suntem încântați să introducem Google My Business, o modalitate ușoară de a găsi și conecta cu clienți noi oriunde v-ați afla.”
Oh da. Tot ceea ce Google proiectează este pentru confortul utilizatorului.
Dacă un potențial client caută pur și simplu numărul de telefon, adresa sau orele de deschidere ale companiei dvs., nu trebuie să facă click pe site-ul dvs.
S-ar putea să vă întrebați: “Nu este un lucru rău dacă oamenii nu trebuie să facă click pe site-ul meu web?”
Nu priviți acest lucru așa: priviți-l ca un potențial client care găsește mai ușor informațiile pe care le căută!
Pragul de atenție al unui utilizator pe internet continuă să scadă, dar mai ales … Răbdarea! Devenim nervoși și la încărcarea mai îndelungată a site-ului.
Poate intenția ta este să găsești numărul companiei tale sau să vezi dacă este deschis într-o sâmbătă: aceste informații apar mai repede în loc să intri pe site și să le cauți. Deci, de ce să nu le faci vizibile?
Evident, dacă clientul dvs. dorește mai multe informații, acesta va face click pe site-ul dvs. web.
După ce vom începe să studiem în profunzime acest instrument, va părea absolut esențial pentru fiecare companie.
Dar mai întâi: Cum îmi activez contul?
În primul rând, trebuie să aveți un cont Google. Apoi accesați pagina Google My Business (Google Compania mea) și … Începeți!
1. În primul rând, introduceți numele afacerii dvs.
2. Căutați și selectați o categorie a afacerii.
3. Introduceți adresa afacerii dvs.
4. Introduceți un număr de telefon și / sau o adresă de site.
5. Acum înregistrarea dvs. este completă. Va fi necesară numai efectuarea verificării. Faceți click pe Trimiteți pentru a primi un e-mail de verificare.
Completați toate informațiile utile pentru ținta dvs.
În e-mail veți găsi codul unic de verificare pe care va trebui să îl introduceți în Google My Business pentru a confirma că afacerea dvs. este corectă la adresa indicată.
Cum funcționează avantajele
Dacă cineva caută numele companiei, înseamnă că este deja la curent cu afacerea dvs., iar înregistrarea Google My Business va apărea în rezultatele căutării. Probabil ați văzut această secțiune, în dreapta rezultatelor căutării:
Dar dacă cineva caută o frază mai generică? De exemplu:
„Cel mai bun restaurant thailandez”
“Mecanic lângă mine”
„Magazinele de rochii deschise sâmbăta”
După cum puteți vedea din exemplu, fiecare dintre aceste căutări generice are ca rezultat un chenar cu trei magazine. Aceste articole ar trebui să fie similare cu căutările utilizatorilor și sunt plasate peste rezultatele organice standard.
Detalii sunt extrase din lista dvs. Google My Business.
Configurația simplă a paginii Google My Business este suficientă pentru a vă poziționa într-unul dintre cele trei rezultate ale chenarului.
Faptul că aceste trei magazine apar în partea de sus a rezultatelor căutării organice standard face ca acestea să fie extrem de importante.
Dacă acest lucru nu este suficient pentru a vă convinge, există o altă serie de beneficii:
Ajutați site-ul să iasă în evidență
Google My Business este esențial pentru SEO. Afișează lista dvs. în rezultatele căutării locale pentru întrebări specifice ale produselor sau serviciilor dvs. Chiar și interogări complexe, cu volume mari de căutare, arată rezultatele locale în chenarul celor trei rezultate inițiale. Vă puteți imagina potențialul acestuia?
Mai multe informații și oferte la îndemână
Puteți adăuga informații, precum liste de produse, tipuri de plată, meniuri și prețuri, precum și fotografii și recenzii. Puteți adăuga chiar cupoane și oferte speciale vizitatorilor dvs.
Recenziile: secretul succesului
Google te încurajează să lași o recenzie sau un comentariu la locațiile la care mergi. Recenziile sunt foarte importante. Conform cercetărilor BrightLocal, 85% dintre oameni au încredere în comentariile lăsate în online, dar și în recomandările de la prieteni și cunoștințe. Recenziile lăsate de utilizatori sunt puse de Google în lista dvs. de afaceri.
Google dorește ca utilizatorii să își împărtășească „cunoștințele” ca și cum ar fi „ghiduri locale”, răsplătindu-i atunci când evaluează întreprinderile. Recenziile pozitive și de calitate ale clienților dvs. vor îmbunătăți vizibilitatea web a afacerii dvs. și vor crește șansele ca un potențial client să vă viziteze locația fizică.
NU le neglijați! Rugați clienții mulțumiți să vă lase o recenzie pe Google. Până la urmă, le-ați putea oferi un cupon în schimbul mulțumirii lor!
Platforma Google My Business permite companiilor locale să învețe foarte multe despre clienții lor, inclusiv o mulțime de date analitice suplimentare pe care nu le veți găsi în altă parte.
De exemplu, pe Google Maps, puteți afla de unde provin cererile pentru indicații de conducere pentru afacerea dvs. Veți putea găsi clienți noi în acea zonă geografică pe care poate nici nu ați luat-o în considerare.
Și nu numai asta.
Să vă spunem sau nu?
Prin secțiunea „Statistici”, pe platforma Google My Business, puteți afla care sunt cuvintele cheie pe care le-au căutat și găsit clienții dvs. pe Google. Ce informații UTILE!
Acest lucru facilitează, de asemenea, sarcina celor care îți gestionează campaniile AdWords. Datorită acestor indicații, puteți deduce ce cuvinte cheie să utilizați în anunțurile legate de site-ul dvs. și care vizează publicul țintă cu o precizie chiar mai mare.
Nu ratați avantajele Google My Business
Asigură-te că Google My Business al companiei tale este actualizat și completat cu detalii. Este un mod gratuit si garantat de a fi vizibil constant în rezultatele căutării Google. Nu îl rata!
Paginile Google My Business nu sunt complicate, dar sunt importante. Încă credeți că este un instrument banal?
Este evident ca doar Google My Business nu este suficient pentru a vă face cunoscut și a vă dezvolta. Pentru a avea o prezență online solidă, trebuie să implementați o strategie de marketing integrată. Este necesar să aveți un site web bun, conturi pe social media și campanii AdWords structurate corespunzător!
În cazul în care v-ați întrebat cât de mult poate reprezenta cota unui site sau dacă nu sunteți sigur că vreți să investiți în AdWords: citiți articolele noastre și vă puteți face o idee clară!
Dacă doriți să vă proiectați strategia digitală, nu așteptați, contactați-ne și haideți să o realizăm împreună!