Cele mai bune formulare multistep: ce sunt și cum funcționează
Ce sunt formularele multistep și cum sunt realizate?
Formularele multistep sunt exact ceea ce par din denumire: formulare care se completează în mai multe etape pentru a colecta cât mai multe informații.
Utilizarea lor în marketing, ca și pe site-urile web, este în creștere atât pentru că îmbunătățește CTR-ul și rata de conversie, cât și pentru că ajută la găsirea mai multor detalii despre utilizator.
Principalul avantaj constă în faptul că cererea de informații este împărțită pe mai multe pagini, iar utilizatorul nu se simte „copleșit” de lungimea formularului.
Când vorbim despre formularul multistep, nu trebuie să ne gândim doar la niște pagini de solicitare de informații care se deschid secvențial. Poate fi, de asemenea, segmentat în mai multe etape acest tip de formular.
De exemplu, sunt unele afaceri de tip e-commerce, unde pentru un prim acces, sunt necesare doar datele de bază sau utilizarea datelor personale cu care accesați rețelele sociale. Apoi, dacă mergeți la achiziționarea de produse, introduceți datele de contact, facturare și setați metoda de plată.
În acest moment, după ce tranzacția a fost finalizată și factura proformă a fost primită, s-ar putea cere, la alegerea utilizatorului, dacă să folosească stocarea datelor criptate, astfel încât, la următoarea comandă acestea să nu mai fie necesare, metoda de plată fiind simplificată.
Iată importanța utilizării formularelor multistep în diferite domenii, unde nu este necesar să colectați doar date despre utilizator, ci și să simplificați experiența lui pe site.
Formulare multistep pentru îmbunătățirea profilării utilizatorilor
Profilarea utilizatorilor este unul dintre cele mai utilizate elemente de marketing și vă permite să generați lead-uri, astfel încât să le puteți utiliza în diferite strategii de marketing.
Google și Facebook au mers întotdeauna pe acest aspect. Deținerea de milioane de informații personale pe care le puteți revinde în mod anonim către clienții dvs. pentru a face publicitate este activitatea lor principală. Iar solicitarea unor informații simple, precum numărul de telefonul sau e-mailul, pot fi folosite în scopuri de marketing.
De aceea, analizăm sentimentele utilizatorilor de pe rețelele de socializare, ca într-un serviciu pentru clienți, cu scopul de a spori implicarea.
Cum să alegeți un formular multistep
Alegerea celor mai bune formulare multistep nu este dificilă. Însă, există mii pe piață cu prețuri diferite și care au caracteristici foarte diferite în funcție de obiectivul pe care doriți să îl atingeți.
Cele mai de succes campanii de lead generation tind să folosească un formular personalizat în mai multe etape, care permite brandului să achiziționeze datele de care are nevoie de la utilizatori, fără a recurge, așa cum am spus, la formulare lungi și intimidante.
Cele mai bune exemple de conversie cu formulare
Adesea, copierea celor mai bune formulare poate fi avantajoasă. Important este să nu copiați exact la fel pentru ca apoi să nu înțelegeți ce se face și cum.
De aceea, am ales câteva mărci internaționale și le-am analizat formularele multistep și modul în care au decis să le utilizeze pentru a obține informațiile maxime posibile de la utilizatorii lor.
1) Zendesk
Este întotdeauna util să vedeți diferite variante ale conversiilor de proiectare ale unor formulare, iar Zendesk are o abordare alternativă de formular multistep care merită analizat.
Practic avem de-a face cu un design în formă tradițională împărțit în trei secțiuni cu un aspect mai vertical.
Câmpurile formularului sunt suprapuse vertical, detașându-se în acest fel de configurația orizontală cu care suntem mai obișnuiți. Mai presus de toate, acest exemplu arată modul în care desenele tradiționale se pot adapta formularului în mai multe etape și susține ideea de renunțarea la formularele lungi și plictisitoare.
2) Leadformly
Formularul de pe pagina principală Leadformly transformă aproximativ 34% din vizitatori în oportunități. De asemenea, încorporează simultan o serie de bune practici, cum ar fi logica condiționată, designul multi-pass și presetările inteligente (personalizarea opțiunii implicite bazată pe adresa IP a utilizatorului sau răspunsurile anterioare ).
Particularitatea este reprezentată de bara de progres animată, care avansează în funcție de răspunsurile date. Mai important, Leadformly este cel mai bun instrument de optimizare în mai multe etape pentru strategiile moderne de lead generation.
3) Stitch Fix
Stitch Fix își invită clienții să încerce haine pe baza preferințelor lor și a sfaturilor personalizate în materie de modă din partea profesioniștilor pe fiecare categorie. Acest serviciu extrem de personalizat oferă companiei libertatea completă de a solicita utilizatorilor toate informațiile de care au nevoie, deoarece știu că dacă acesta oferă cât mai multe informații despre el, va beneficia de un rezultat mai concret.
Pentru a menține acest proces intuitiv, Stitch Fix a conceput un proces de înscriere hiper-personalizat în stil quiz care vă permite să cunoașteți mai bine fiecare utilizator în parte. Ori de câte ori un utilizator selectează o opțiune, primește feedback din formular.
4) Square
La fel ca multe mărci, Square nu își propune să-i păcălească pe utilizatori să se înscrie pentru un cont și apoi sa le solicite detalii suplimentare în e-mailuri. Compania de servicii de plată trebuie să obțină informații detaliate despre clienții potențiali atunci când se înregistrează pentru a crea un cont.
La fel ca multe alte exemple din acest articol, Square se bazează pe un design de formular multistep pentru a împărți acest proces în etape, reducând în același timp nevoia de a tasta informații suplimentare.
5) The Zebra
TheZebra.com are unul dintre cele mai bune module de lead generation de pe piață. Nu numai că au pagini de destinație fantastice, dar procesul de solicitare a informațiilor este incredibil de bine cercetat.
După introducerea unor informații de bază, TheZebra face ca modulul său de achiziție să fie mai eficient, adăugând câmpuri unde pot fi introduse informații suplimentare pentru o mai bună precizie.
Forme de lead generation care se convertesc
Pentru a completa articolul nostru dorim să vă recomandăm câteva forme de lead generation care să se convertească.
Iată, așadar, câteva servicii oferite online, care folosesc formularele nu numai pentru a-și crește numărul de vizitatori, ci și pentru a converti și, prin urmare, a gestiona într-un mod mai bun și mai profitabil produsele vândute.
1) Medium
Brandul Medium este sinonim cu simplitatea și întregul proiect este perfect aliniat la această zonă. De asemenea, am putea spune că se numără printre cele mai simple procese de înregistrare folosite vreodată, pentru că este nevoie de doar câteva click-uri pentru a vă înscrie dacă utilizați opțiunile Google sau Facebook.
Ceea ce este interesant este mesajul de pe pagina de start: „Medium nu este ca orice altă platformă de pe Internet. Singurul nostru scop este să vă ajutăm să găsiți idei, cunoștințe și perspective convingătoare. Nu difuzăm reclame, servim cititorul curios care iubește să învețe lucruri noi. Medium este acasă pentru mii de voci independente, îmbinăm oamenii cu tehnologia pentru a găsi cea mai bună lectură pentru tine și pentru a filtra restul informației. ”
Totodată, procesul de înregistrare prin e-mail este foarte fluid. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți adresa dvs. de e-mail, apoi un cod de verificare și ați terminat.
2) Marketingautomationinsider.com
Marketing Automation Insider (MAI) îi ajută pe antreprenori să aleagă software-ul de automatizare potrivit pentru nevoile lor. Este un instrument gratuit care vă ghidează prin câteva întrebări simple și vă oferă o listă gratuită de instrumente recomandate.
Cel mai de succes este faptul că formatul de întrebări și răspunsuri permite MAI să strângă toate informațiile necesare despre potențialii clienți pentru a le putea segmenta cu mare precizie.
3) Hubspot Website Grader
Deși poate părea un instrument banal, Hubspot Website Grader este o formă de lead generation deghizată. Incredibil este faptul că cere doar două informații înainte de a începe să își facă treaba.
După introducerea adresei web și a e-mailului, puteți începe să cereți un audit SEO pe un site web primind o serie de informații personalizate despre performanța site-ului dvs. Dacă facem click pe „Încercați Hubspot gratuit”, se vor solicita informații suplimentare.
4) Hotjar
Hotjar adoptă o abordare diferită, apelând la strategia unui serviciu oferit gratuit. Astfel, permite utilizatorilor să încerce planul său „Business” gratuit timp de 15 zile și apoi să revină la versiunea gratuită a software-ului său, dacă nu sunt mulțumiți.
Este un proces simplu de înregistrare, un instrument suficient de capabil să satisfacă multe companii / operatori de pe piață, fără a plăti nimic. Prin încurajarea utilizatorilor să încerce mai întâi planul de afaceri plătit, Hotjar are în vedere să le arate valoarea adăugată a funcțiilor plătite, astfel încât să nu mai poată renunța după încheierea procesului gratuit. Utilizatorii care, în mod normal, ar fi mulțumiți de versiunea gratuită, vor plăti pentru funcții pe care nu doresc să le rateze.
Concluzii
După cum ați putut vedea, achiziționarea de lead-uri este și va rămâne adevărata forță a marketingului pentru o lungă perioadă de timp și, cu siguranță, încurajarea clienților unui site web să lase cât mai multe date personale.
Dacă aveți un website și doriți să îl optimizați în așa fel încât să obțineți un număr mai mare de formulare completate, sunteți la locul potrivit: aveți încredere în Webaround. Rezultatul va fi benefic afacerii dvs.!