4 Strategii pentru un efect WOW in prezentarea afacerii tale
Chiar dacă este construită pentru a face cunoscută compania, produsul sau serviciul dvs., o prezentare trebuie să atragă interesul publicului căruia i se adresează. De cele mai multe ori îți rămâne puțin timp pentru a pregăti textul și aspectul acesteia, așa că fiind în grabă te trezești cu un conținut confuz și o grafică impersonală și banală.
Să vedem împreună câteva aspecte care nu ar trebui să lipsească niciodată dintr-o prezentare eficientă!
1. Descrieți titlul
Coperta prezentării dvs. este primul conținut pe care îl va vedea publicul, deci trebuie să atragă atenția și să conțină informațiile esențiale: Titlul, Logo-ul, Imaginile reprezentative.
Alege imagini calitative și folosește culorile specifice mărcii tale, astfel încât să poată conștientiza imaginea ta și a brandului. Faceți titlul să iasă în evidență, utilizând diverse metode de evidențiere a cuvintelor cheie și poziționați logo-ul astfel încât să fie vizibil.
2. Utilizați textul mic
Una dintre greșelile de evitat este să scrieți paragrafe întregi de text. Nu este necesar să descrieți totul în proiectul de prezentare, conținutul trebuie utilizat ca punct de plecare. Trebuie să fie cuvinte cheie de la care să începeți discursul.
Vă sfătuim să împărțiți discursul în două părți în care să inserați ideea principală și subiectele pe care doriți să le dezvoltați. În acest fel, publicul vă poate citi conținutul fără a pierde explicația și, având o reprezentare grafică, subiectele sunt clare și unitare.
3. Utilizați infografice
Infograficele sunt soluția perfectă pentru a face clar un flux de subiecte complexe sau pur și simplu pentru a rezuma o listă descriptivă. Puteți alege să folosiți un grafic liniar sau să introduceți pictograme și câteva cuvinte cheie. Știm că imaginile au un impact mai mare decât un text simplu. Prin urmare folosiți scheme care sintetizează informația și care sunt cât mai plăcute vizual.
4. Împărțiți în capitole
Prezentările sunt adesea foarte pline de subiecte importante și pentru a face lectura mai fluidă și mai ușoară, le puteți împărți în capitole, precum cele ale unei cărți. Le puteți alterna cu imagini și puteți folosi culorile mărcii.
Un sfat final este să le mulțumiți tuturor celor prezenți pentru timpul acordat și în formula de încheiere să menționați datele de contact ale companiei.
Amintiți-vă întotdeauna că a face „lucruri frumoase” nu este suficient pentru a convinge și a atrage noi clienți. Puteți începe de la aceste sfaturi și să vă formați pe baza acesteia o strategie de a vă îmbunătățiți proiectele de prezentare. Concentrați-vă și creați un discurs unic, pornind de la site-ul dvs. web!
Haide să construim împreună proiectul tău dorit de la A la Z! Ai încredere în visul tău! Fă-l realitate!